Login   |   My Account
Perky-Pet® Window Mount Plastic Hummingbird Feeder - 2 Pack, Model # 2172B | Birdfeeders.Com
Free Shipping on Orders Over $50* - Order by 2pm EST and It Ships Today!
*Restrictions Apply »
Hummingbird Feeders, Perky-Pet® Window Mount Plastic Hummingbird Feeder - 2 Pack, 2172B
Perky-Pet® Window Mount Plastic Hummingbird Feeder - 2 Pack Perky-Pet® Window Mount Plastic Hummingbird Feeder - 2 Pack Perky-Pet® Window Mount Plastic Hummingbird Feeder - 2 Pack Perky-Pet® Window Mount Plastic Hummingbird Feeder - 2 Pack

Perky-Pet® Window Mount Plastic Hummingbird Feeder - 2 Pack

model #: 2172B
  (16)  |  write a review


Best Used For:
Attracting and feeding hummingbirds. Attached to your window, this hummingbird feeder - 2 Pack will provide hours of enjoyment from a cozy chair inside your home! read full product details »  

$28  $20.95 Sale
Quantity:   
US Availability:
In-Stock
Canada Availability:
In-Stock

Customer Reviews

Top Reviews Read All Reviews Write A Review  
Back to Product Detail
  Satisfied Customer 
Reviewer:

It is too bad that there are not more companies like Perky-Pet that react so quickly to keep there company's good name and look to improve there products to keep the consumer happy.My Email was immediatly replyed to and my complaint handled with interest & curtesy.
Thank You Perky-Pet and Candace.
Nashville Jack / Michigan

Perky-Pet Consumer Relations Team

  RESPONSE FROM PERKY-PET

JULY 05, 2012

Thank you for your online review submission. We are so happy to learn that you had such a great experience with Candace and that she was able to get everything taken care of for you. Perky-Pet® takes pride in standing behind our products and consumers and we are proud to have your loyal business. Please feel free to contact us directly with questions at 1-855-PERKYPET (1-855-737-5973).

Sincerely,

 

Jess
Consumer Relations Representative
Woodstream Corporation
Perky-Pet

 



  Years of pleasure 
Reviewer:

I have had more than six years of pleasurable watching these incredible hummers at my kitchen window. They come in early spring and stay till September. The design of the window mount feeder has been excellent, easy to clean and fill. I am ordering a new one today for myself and another for a friend. Mine has sadly started to develop a crack in the reservoir after so many years. I don't want to be without one ever again. Thank you for a great product.

  Their favorite! 
Reviewer:

Our hummingbirds love this feeder. We have 5 feeders and they all like this one the best. It's easy to fill and great fun to observe them just inches from our faces. My son reached through the window and held his finger just above the perch and hummingbirds landed on his finger! I need to get another one because after 10 years or so of hanging in the window, the little perches broke off. Too much sun exposure. I highly recommend this feeder and so do the hummingbirds.

Perky-Pet Consumer Relations Team

  RESPONSE FROM PERKY-PET

JULY 13, 2012



Thank you for taking the time to submit your online review of the Perky-Pet® Window Mount Feeder (model # 217). We are so glad to hear that both yourself and your son can enjoy watching the hummingbirds while they are feeding! If you have any questions, please feel free to contact our Consumer Relations Team at 1-855-PERKYPET (1-855-737-5973).

Sincerely,

 

Susan
Consumer Relations Representative
Woodstream Corporation
Perky-Pet

 



  Their favorite! 
Reviewer:

Our hummingbirds love this feeder. We have 5 feeders and they all like this one the best. It's easy to fill and great fun to observe them just inches from our faces. My son reached through the window and held his finger just above the perch and hummingbirds landed on his finger! I need to get another one because after 10 years or so of hanging in the window, the little perches broke off. Too much sun exposure. I highly recommend this feeder and so do the hummingbirds.

Perky-Pet Consumer Relations Team

  RESPONSE FROM PERKY-PET

JULY 13, 2012



Thank you for taking the time to submit your online review of the Perky-Pet® Window Mount Feeder (model 217). We are so glad to hear that both yourself and your son can enjoy watching the hummingbirds while they are feeding! If you have any questions, please feel free to contact our Consumer Relations Team at 1-855-PERKYPET (1-855-737-5973).

Best regards,

 

Susan
Consumer Relations Representative
Woodstream Corporation
Perky-Pet

 



  not satisfied with the mount 
Reviewer:

I love these hanging feeders. I've had 2 now but the prongs that hold the bottom on crack and break to fast. You need to make the promgs with metal for strength. Otherwise I love them. The second time I refilled the feeder I saw the prongs were already stressed :(


Perky-Pet Consumer Relations Team

  RESPONSE FROM PERKY-PET

APRIL 20, 2012



Thank you for reviewing the Perky-Pet® Window Mount Feeder (model 217). We are sorry to hear your feeder base has broken on two of your feeders. Our engineers are working on a solution regarding the clips of the Perky-Pet® Window Mount Feeder.

 

We are delighted we could reach out to you in order to assist you with our one year warranty. If you have questions please do not hesitate to contact our Consumer Relations Team at 1-855-PERKYPET (1-855-737-5973).

Best regards,

 

Liz
Consumer Relations Representative
Woodstream Corporation
Perky-Pet

 



  The BEST feeder 
Reviewer:

I had this hummingbird feeder for quite a few years and last week I broke the clip on the back. I was so upset. I searched everywhere locally for the exact same one and finally found one in GA (we're in NC). I'm ordering more from the website today, as I just can't be without this one. The hummers come back every year and their first stop is at my kitchen window to see if I've put their "favorite" feeder up for the season. I highly recommend this one. BTW I don't use the suction cup, as my screen covers the back of the window. I use the hole in the top with an "s" hook to attach to the screen molding.

  Hours of pleasure 
Reviewer:

I have had one of these feeders for so many years that the red plastic has faded to pink--and I live in the Pacific Northwest where the sun doesn't shine BUT the hummingbirds are here year 'round. In the winter I have to thaw it out to let the birds get something to eat. Ours hangs right near our breakfast table and we get to watch the acrobatics of the warring males as they defend their food source. It also allows us to teach the grandkids to be REALLY still so they can watch the birds, too. Love it, and I'm ordering another.

  Replacement Perches 
Reviewer:

I'm sad to read about the mounting clips from so many customers. I have four of these feeders and have never broken a clip. My only concern is that after a few years, the perches become brittle and break, but no replacement perches are available. It seems a waste for me to throw away the feeders when I could replace the perch! This is the best feeder I have ever had. For some reason, the hummers line up all day and other models they don't get escited about.

Perky-Pet Consumer Relations Team

  RESPONSE FROM PERKY-PET

OCTOBER 18, 2012



Thank you for reviewing the Perky-Pet® Window Mount Feeder (model 217).  We are pleased to hear that you and the hummingbirds have been enjoying this feeder.  We have been working towards making more replacement parts available for our feeders.  This makes your feedback especially valuable.  Your comments concerning the perches have been shared with our Product Development Team.  

If you have questions or need assistance please do not hesitate to contact us at 1-855-PERKYPET (1-855-737-5973).

Sincerely,

 

Liz
Consumer Relations Representative
Woodstream Corporation
Perky-Pet

 



  Great costumer service 
Reviewer:

I just wanted to thank you guys for sending me a new bird feeder, your response to my email was very prompt! My new feeder has been on my glass balcony for almost 3 weeks now and it's been perfect! I wash it every 3 days and haven't had any problems with it! Thanks so much again! I'm a very happy costumer!

Perky-Pet Consumer Relations Team

  RESPONSE FROM PERKY-PET

AUGUST 28, 2012

Thank you for your follow up review of the Perky-Pet® Window Mount Feeder (model 217). We are happy to hear that your new feeder is working so well. We are glad that we were able to work with you to resolve the issues with your first feeder.

 

Please do not hesitate to contact our Consumer Relations Team at 1-855-PERKYPET (1-855-737-5973) with any questions.


Best Regards,

Susan
Consumer Relations Representative
Woodstream Corporation
Perky-Pet

 



  Broken prongs 
Reviewer:

WE love your window feeders, and have used them for several years. We have searched several towns for new ones because the prongs that hold them together break. We finally found 2 of them in a hardware store in Springfield Mo and had them for about 1 month when the prongs just broke off one of them. We were horribly disappointed and had no idea where to get some more. Your web page says they are guaranteed so maybe you will get us a new one. Please tell us where we can buy them on a regular basis from now on. We live in the Lake of the Ozarks in Mo or we go to Springfield, Mo, Dallas Tx or Kansas City,Mo.
One of the answers to another customer from you above said your company was working on a solution to this problem. I hope so because we have had several feeders with this same problem. Thanks for your help. George Perkins

Perky-Pet Consumer Relations Team

  RESPONSE FROM PERKY-PET

OCTOBER 18, 2012



Dear George, Thank you for submitting your online review of the Perky-Pet® Window Mount Feeder (model 217). We are glad to hear that you and the hummingbirds enjoy this feeder so much. We apologize that the prongs on your feeder have broken. We have recently updated this feeder; however it is possible that you received some of the older style.

 

We would be happy to work with you to make this right. Please contact our Consumer Relations Team at 1-855-PERKYPET (1-855-737-5973).

 

In the future, these feeders can be purchased directly from our website at the following link: Perky-Pet® Window Mount Feeder


You can also click on this link to find local retailers:  Where To Buy.

 

We hope this information has been helpful. If you have any questions, please do not hesitate to contact us.

Best regards,

 

Susan

Consumer Relations Representative
Woodstream Corporation
Perky-Pet

 



  Disappointed 
Reviewer:

I have used the window feeder for years. In May I hung my new feeder. Yesterday I noticed that the prongs were cracked again. This is my only complaint about any of your products. I hope you have some designers working on this flaw. My hummers thank you.

Perky-Pet Consumer Relations Team

  RESPONSE FROM PERKY-PET

OCTOBER 18, 2012



Dear Judy, Thank you for your online review for the Perky-Pet® Window Mount Feeder (model #: 217). We appreciate your feedback and it will be shared with our quality control team for review. It is great to hear that you and your hummers are enjoying the feeder. This model is an excellent choice as it allows you to bird watch from the comfort of your home. Please keep in mind that Perky-Pet® backs all feeders with a one year replacement warranty. We can be contacted at 1-855-PERKYPET (1-855-737-5973) with questions or concerns.

Sincerely,

 

Jessica
Consumer Relations Representative
Woodstream Corporation
Perky-Pet

 



  Need better clip for feeder 
Reviewer:

I am on my third window feeder. Love seeing the babies eat. I have 4 different Perky-Pet feeders in my yard, but my favorite is the window one. The problem is, The clips break and I am left with the plastic reservoir and no way to attach anymore. Please make these with a sturdy clip or at least a replacement piece. Thank you.


 
Perky-Pet Consumer Relations Team

  RESPONSE FROM PERKY-PET

JUNE 20, 2012

Dear Dori, 

 

Thank you for your online review! We are sorry to hear that the clips on the back of your feeders have broken. The clips on the Perky-Pet® Window Mount Feeder (model 217) have been recently reinforced to prevent breakage. 

 

To help resolve this problem, please contact our Consumer Relations Team at 1-855-PERKYPET (1-855-737-5973). We look forward to hearing from you!

Sincerely,

 

Liz
Consumer Relations Representative
Woodstream Corporation
Perky-Pet

 



  prong on back break 
Reviewer:

We are on our forth one...the prongs on on the back always break off. Our grand children love to sit near our kitchen window and watch...they say "Gramma, we have company" when one is at the feeder. I went back to both of the stores, Home Depot & Lowe's this year and neither of them are carrying them...wonder if it is because of the breakage...heart broke in Southern California


 
Perky-Pet Consumer Relations Team

  RESPONSE FROM PERKY-PET

JUNE 22, 2012

Thank you for taking the time to submit your online review of the Perky-Pet® Window Mount Feeder (model # 217). We are happy to hear that watching the hummingbirds is a family event in your home. Our engineers have been working on resolving the issue of the prongs breaking, and we have recently updated this model to prevent that from happening. 

 

We would be happy to work with you to make this right. Please contact our Consumer Relations Team at 1-855-PERKYPET (1-855-737-5973) so that we can continue to work with you. 

Sincerely,

 

Susan
Consumer Relations Representative
Woodstream Corporation
Perky-Pet

 



  weak latches 
Reviewer:

We have purchased 4 of the units and have bad the same problem. No matter how careful we are, the latches always eventually break off, rendering the product useless. Right now, we have one that is still intact We noticed that the latches on the newer models have been strengthened but they still break, Out hummingbird love to drink from them and other than the weak latches they are great. We found a competitor's brand that is similar, except that the latch is on the reservoir instead of the bottom and we have never had a problem. I can send you a photograph of them is you would like to see them. The first ones were carried by Lowes but now Amazon.com has them too. They are semi hexagonal. The perches are already attached.


Perky-Pet Consumer Relations Team

  RESPONSE FROM PERKY-PET

AUGUST 01, 2013

Hello,

Thank you for your online review of the Perky-Pet® Window Mount Plastic Hummingbird Feeder - 2 Pack (model 2172B). We regret to hear that you have experienced any difficulty on behalf of one of our products and would like to apologize for any inconvenience this may have caused.

All of our feeders come with a one-year warranty. Our company strongly values the manufacturing standards to which our products are made and we would like to provide a prompt resolution to this issue for you. Please contact us at 1-855-PERKYPET (1-855-737-5973) at your earliest convenience so we can help resolve this issue.

We look forward to hearing from you.


Ivory
Consumer Relations Representative
Woodstream Corporation
Perky-Pet



  Window Mount Feeder 
Reviewer:

I love this feed of all of them but have the same problem with them. Took out a brand new one that I've had for a while and one of the posts snapped when I attempted to remove to fill up. Have probably had everyone I've owned, which are several of this type, snap sooner or later. First time for a brand new one!

Perky-Pet Consumer Relations Team

  RESPONSE FROM PERKY-PET

APRIL 20, 2012

Dear Connie,

 

Thank you for your online review. The Perky-Pet® Window Mount Feeder (model 217) is a wonderful feeder for avid hummingbird fans to enjoy from inside their home. We are happy to hear that it has been a favorite of yours.

 

We have recently become aware of the problem that you described and are in the process of correcting the problem.

 

Please contact our Consumer Care Team at 1-855-PERKYPET (1-855-737-5973) so that we can make this right.

 

We look forward to resolving this matter for you.

Sincerely,

 

Liz
Consumer Relations Representative
Woodstream Corporation
Perky-Pet

 



  manufacturing defect 
Reviewer:

I bought one of these feeders locally 4 years ago and have been quite pleased with it because it's easy to clean and the birds flock to it. However, because it's plastic, one of the clips attaching the reservoir to the base broke off, and the "feet" on the perch also broke off, so I ordered another one by mail. However, when I tried to set it up, the perch fell right off instead of fitting snugly to the base of the feeder due to poor manufacturing so I am returning it. I'll look for one locally where returns are easy, rather than trying to deal with the company by phone, which involves having to get a return authorization, having to get the thing back to UPS, etc. Too much hassle.


 
Perky-Pet Consumer Relations Team

  RESPONSE FROM PERKY-PET

MAY 29, 2012

Thank you for contacting us regarding the Perky-Pet® Window Mount Feeder (model #: 217). We appreciate your feedback and wanted to touch base with you regarding your concerns. Perky-Pet® backs all feeders with a 30 day money back guarantee and a one year replacement warranty with a copy of the proof of purchase. We do not require the birdfeeders to be returned in order to process a refund or replacement and apologize for any confusion regarding this policy. 

 

The Perky-Pet® Window Mount Feeder (model#: 217) is an excellent choice for avid birdwatchers to enjoy the visiting hummers from inside of their home. We have recently become aware of the problem that you described and are in the process of correcting the problem. We would like to resolve this problem for you. Please contact our consumer relations team at 1-855-PERKYPET (1-855-737-5973) so that we can help. 

 

We look forwarded to working with you.

Sincerely,

 

Jessica
Consumer Relations Representative
Woodstream Corporation
Perky-Pet

 




 

RELATED PRODUCTS

8 oz. nectar capacity
$14.05
(54)
 
48 oz. nectar capacity
$44  $34.95 Sale
(32)
 
 
Wild Animal Control Lawn Care Flower Garden Vegetable Garden Home and Garden Decor Pest Control Dog Supplies